![]() |
Nissan PATHFINDERPathfinder R51 3,0 АTКоштовнiсть 1 нормогодини робіт ТО, грн. с ПДВ270 грн. |
№ п/п |
Технічне обслуговування |
ТО-10 |
ТО-20 |
ТО-30 |
ТО-40 |
ТО-50 |
ТО-60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||
Кількість нормогодин |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||
Найменування |
Каталожний номер |
Кількість |
Ціна за одиницю |
2,90 |
3,90 |
3,30 |
4,40 |
2,90 |
5,30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
1 |
Моторна олива Ніссан 5W40 |
KE90090072 |
7,1 |
130,00 |
923,00 |
923,00 |
923,00 |
923,00 |
923,00 |
923,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Ущільнююче кільце |
1102600Q0H |
1,0 |
10,39 |
10,39 |
10,39 |
10,39 |
10,39 |
10,39 |
10,39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Фільтр оливний |
1520800Q0N |
1,0 |
169,90 |
169,90 |
169,90 |
169,90 |
169,90 |
169,90 |
169,90 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Паливний фільтр |
164005X21B |
1,0 |
1003,05 |
|
|
1003,05 |
|
|
1003,05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Гальмівна рідина Ніссан |
KE90399932 |
1,0 |
208,09 |
|
208,09 |
|
208,09 |
|
208,09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Фільтр кондиціонера салону |
27274EA000 |
2,0 |
372,72 |
|
745,44 |
|
745,44 |
|
745,44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Олива для диференціала Ніссан 5 |
KE90799932 |
2,6 |
205,75 |
|
|
|
|
|
534,95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Олива для роздавальної коробки |
KLD2200001EU |
1,5 |
1523,07 |
|
|
|
|
|
2284,61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Оригінальна рідина Ніссан АТ- Матic J |
KE90899932 |
10,3 |
301,81 |
|
|
|
|
|
3108,64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Повітряний фільтр |
16546EB300 |
1,0 |
406,26 |
|
|
406,26 |
|
|
406,26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Оригінальна охолоджуюча рідина Ніссан |
KE90299935 |
15,3 |
117,01 |
|
|
|
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом з/ч |
|
|
|
1103,29 |
2056,82 |
2512,60 |
2056,82 |
1103,29 |
9394,33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом роботи МР |
|
|
|
783,00 |
1053,00 |
891,00 |
1188,00 |
783,00 |
1431,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Всього |
|
|
|
1886,29 |
3109,82 |
3403,60 |
3244,82 |
1886,29 |
10825,33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Витратні матеріали |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||
№ п/п |
Найменування запчастин |
Каталожний номер |
Кількість |
Ціна за одиницю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |||||
1 |
Гальмівний диск передній |
402065X00A |
2 |
2158,36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Гальмівний диск задній |
43206EB300 |
2 |
2158,36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Набір передніх гальмівних колодок |
D10605X00A |
1 |
1039,36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Набір задніх гальмівних колодок |
44060EB325 |
1 |
799,41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Набір колодок паркувального гальма |
44060EA026 |
1 |
1444,84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Комплект ланцюга ГРМ |
1302800Q0B |
1 |
#Н/Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Пас додаткового обладнання |
117205X29E |
1 |
#Н/Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
АКБ |
KE24190E05NY |
1 |
#Н/Д |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Регламент технічного обслуговування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічне обслуговування двигуна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||
№ п/п |
Виконується при досягненні аналогічного інтервалу по часу та пробігу, в залежності від того, що наступить раніше |
х 1000 км |
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
|
|
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
100 |
110 |
120 | ||
місяців |
12 |
24 |
36 |
48 |
60 |
72 |
Замена |
Проверка |
12 |
24 |
36 |
48 |
60 |
72 |
12 |
24 |
36 |
48 |
60 |
72 | ||||
1 |
Моторна олива (1) |
R |
R |
R |
R |
R |
R |
0,4 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 | |||
2 |
Фільтр оливний (1) |
R |
R |
R |
R |
R |
R |
0,4 |
|
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 | |||
3 |
Фільтр системи вентиляції повітря в салоні автомобіля |
|
R |
|
R |
|
R |
0,3 |
|
|
0,3 |
|
0,3 |
|
0,3 |
|
0 |
|
0 |
|
0 | |||
4 |
Повітряний фільтр |
I |
I |
R |
I |
I |
R |
0,2 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,2 |
0,1 |
0,1 |
0,2 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
5 |
Охолоджуюча рідина (2) |
|
I |
|
R |
|
I |
0,6 |
0,1 |
|
0,1 |
|
0,6 |
|
0,1 |
|
0,1 |
|
0,1 |
|
0,1 | |||
6 |
Паливопроводи |
|
I |
|
I |
|
I |
|
0,1 |
|
0,1 |
|
0,1 |
|
0,1 |
|
0,1 |
|
0,1 |
|
0,1 | |||
(1) Якщо відображається індикатор заміни оливи, виконайте заміну оливи при першій можливості. Після заміни оливи скиньте налаштування двигуна |
|
|
0,9 |
1,4 |
1 |
1,9 |
0,9 |
1,5 |
0,1 |
0,3 |
0,1 |
0,3 |
0,1 |
0,3 | ||||||||||
(2) Після виконання першої заміни, проводити заміну через кожні 60000 км/36 місяців |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Технічне обслуговування підвіски і кузову |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||||||||||
№ п/п |
Виконується при досягненні аналогічного інтервалу по часу та пробігу, в залежності від того, що наступить раніше |
х 1000 км |
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
|
|
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
70 |
80 |
90 |
100 |
110 |
120 | ||
місяців |
12 |
24 |
36 |
48 |
60 |
72 |
Замена |
Проверка |
12 |
24 |
36 |
48 |
60 |
72 |
12 |
24 |
36 |
48 |
60 |
72 | ||||
1 |
Напрямок світла фар |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
2 |
Гальмівна система і гідравлічний привід зчеплення, робоча рідина |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
0,5 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
3 |
Вакуумні шланги, з'єднання та контрольний клапан підсилювача гальм |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
4 |
Привідні вали |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
5 |
Рідина та шланги гідропідсилювача рульового управління |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
6 |
Система охолодження двигуна |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
7 |
Паливний фільтр (Перевірте фільтр та злийте воду) |
І |
І |
R |
І |
І |
R |
0,5 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,5 |
0,3 |
0,3 |
0,5 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 |
0,3 | |||
8 |
Олива в роздавальній коробці |
І |
І |
І |
І |
І |
R |
0,4 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,4 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
9 |
Олива в дифереціалі |
І |
І |
І |
І |
І |
R |
0,4 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,4 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
10 |
Робоча рідина автоматичної коробки передач |
|
|
I |
|
|
R |
0,5 |
0,1 |
|
|
0,1 |
|
|
0,5 |
|
|
0,1 |
|
|
0,1 | |||
11 |
Механізм та привід рульового управління, деталі осей та підвіски |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
12 |
Гальмівна рідина |
|
R |
|
R |
|
R |
0,5 |
|
|
0,5 |
|
0,5 |
|
0,5 |
|
0 |
|
0 |
|
0 | |||
13 |
Карданний вал, привідні вали та система випуску відпрацьованих газів двигуна |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
14 |
Гальмівні колодки, гальмівні диски та інші компоненти гальмівної системи |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
15 |
Робоча гальмівна система, паркувальна гальмівна система та зчеплення |
І |
І |
І |
І |
І |
І |
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
16 |
Перевірка кузову на відсутність корозії (1) |
|
|
|
|
|
|
|
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
0,1 | |||
(1) Перевіряється щорічно, норматив на перевірку дізнавайтесь в сервісному центрі |
|
|
1,6 |
2,1 |
1,9 |
2,1 |
1,6 |
3,4 |
1,6 |
1,6 |
1,7 |
1,6 |
1,6 |
1,7 | ||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2,5 |
3,5 |
2,9 |
4 |
2,5 |
4,9 |
1,7 |
1,9 |
1,8 |
1,9 |
1,7 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
комп. діагн |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
0,4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2,9 |
3,9 |
3,3 |
4,4 |
2,9 |
5,3 |
2,1 |
2,3 |
2,2 |
2,3 |
2,1 |
2,4 |