ПАРИЖ – Автомобільний журнал Auto Moto віддав свою премію Innovation Prize 2022 у сфері інновацій компанії Nissan за розробку технології e-POWER. Нагороду від імені компанії отримав Річард Тугерон, керуючий директор Nissan France, на церемонії вручення Гран-прі, яка відбулася в Парижі.
Auto Moto, провідне автомобільне видання у Франції, високо оцінило інноваційну технологію e-POWER, розроблену компанією Nissan для своїх автомобілів. Система втілює у собі унікальний підхід до електромобільності та створює відчуття керування повністю електричним автомобілем.
Система e-POWER складається з акумулятора високої ємності та 1,5-літрового 3-циліндрового бензинового двигуна з турбонаддувом зі змінним ступенем стиснення, генератора, інвертора та електродвигуна потужністю 140 кВт. Ця трансмісія унікальна тим, що бензиновий двигун потрібен виключно для того, щоб виробляти електроенергію, а електродвигун вже приводить колеса в дію. Бензиновий двигун за будь-яких умов працює в оптимальному діапазоні та з найкращим ступенем стиснення, а отже, показники паливної економічності та викидів CO2 значно перевищують аналогічні показники звичайного двигуна внутрішнього згоряння.
Завдяки електричному двигуну авто має високу динаміку завдяки крутному моменту у 300 Нм, який забезпечує винятковий розгін та дарує неймовірні відчуття і задоволення від водіння.
Річард Тугерон, керуючий директор Nissan France, розповідає:
«Нагорода за інноваційну технологію e-Power - це данина новаторським підходам Nissan. Клієнтам сподобається керувати повністю електричною автівкою, яку взагалі не треба заряджати. Ця технологія втілює у собі найкращі принципи компанії Nissan – сміливі новаторські рішення та акцент на комфорті водія. Це важливий етап в реалізації компанією Nissan своєї стратегії у сфері електромобільності».
Про Auto Moto
На відзнаку святкування свого 40-річчя видання Auto Moto у 2022 році знову провело церемонію вручення нагороди Гран-прі. Журі, очолюване членами редколегії цього спеціалізованого автомобільного видання, представило нагороди у 10 категоріях.
Auto Moto вже протягом 40 років популяризує користування автомобілями усіх можливих типів. Видання, доступне у друкованому та цифровому форматі, позиціює себе як таке, що стимулює до дій та спонукає до роздумів. Auto Moto — популярний бренд, який ділиться своїм досвідом з читачем і пропонує найточнішу інформацію.
Наразі Auto Moto прагне відкрити своїм читачам нові горизонти, познайомити з новим стилем життя, де автомобіль стає її невіддільною (частина/ознака) частиною. Тобто він є свого роду відправною точкою та орієнтиром у світі авто.
# # #
Про Nissan AMIEO (Африка, Близький Схід, Індія, Європа та Океанія)
Nissan прагне перетворитися на дійсно сталу компанію, щоб сприяти створенню чистішого, безпечнішого та більш інклюзивного світу.
Дотримання принципів екологічної відповідальності є основою діяльності компанії Nissan у довгостроковій перспективі, Ambition 2030. Ця стратегія, яка має на меті розв'язання екологічних питань, задоволення потреб клієнтів і соціуму, дозволяє забезпечити ключові глобальні ринки технологічно інноваційними електрокарами та створює більше можливостей для людей щодо пересування і насолоджування життям. Стратегія Ambition 2030 відповідає цілям Nissan щодо досягнення вуглецевої нейтральності в рамках життєвого циклу продукції компанії до 2050 фінансового року. Компанія Nissan в регіоні AMIEO рішуче націлена на прискорення зрушень у бік використання електротранспорту у майбутньому, зокрема через реалізацію свого головного проєкту EV36Zero.
*Інформація надана компанією Nissan